SEN-ROOM (кімната соціально-емоційного навчання) Брав участь

Доданий
07.05.2023
Номер
29
Рівні права - рівні можливості

Створити багатофункціональну кімнату для розвитку емоційного інтелекту, м’яких комунікацій членів ліцейної родини в рамках концепції реформи НУШ (Нова Українська Школа). Це буде комфортний простір, де можна буде втілювати ідеї неформальних заходів для пом’якшення травматичного впливу наслідків війни та локдауну.

Автор проєкту
Олексій
Олексій Корюковець
Бюджет
526 500 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вул. Козацька (50 років ВЛКСМ), 4Б, Чернігів

Опис

Команда проєкту

Мельникова Ганна Юріївна, педагог-організатор. Цибулько Микола Володимирович, вчитель інформатики. Філіпська Ольга Казимирівна, психолог. Бурденко Вікторія Ігорівна, учениця 9-А класу. Дмитренко Євгенія Олександрівна, учениця 9-В класу. Єременко Софія Андріївна, учениця 8-А класу. Єжевська Анастасія Русланівна, учениця 9-А класу. Зоценко Діана Олександрівна, учениця 10-Г класу. Коледа Анна Артемівна, учениця 8-А класу. Корюковець Олексій Сергійович, учень 9-А класу. Стригун Валентина Віталіївна, учениця 9-А класу.

Назва закладу загальної середньої освіти

Ліцей №15

Повний опис Проєкту

Наша мета - створення багатофункціонального простору SEN-ROOM задля впровадження в ліцеї №15 практики соціально-емоційного навчання. Соціально-емоційне навчання сьогодні є гарячою темою в школах. У нашому ліцеї було проведено психологічне дослідження серед учнів 10-х класів щодо провідних емоцій, які є причино-наслідковими факторами вчинків, настрою та мотивацій. Виявлено, що у 56% опитуваних вони є негативними (страх, сум, тривога, пригнічення, провина, огида, образа). Ці емоції заважають м’яко комунікувати, адаптуватися учням до нових умов. Тому виникає необхідність у створенні спеціалізованого простору. Для впровадження цієї програми в нашому ліцеї необхідно спеціально-призначене обладнане приміщення.
Навчальна програма СЕН включає в себе 5 основних компетенцій, а саме розуміння себе, самоконтроль, відповідальне прийняття рішень, комунікативні навички та розуміння оточення.

Для кого цей Проєкт

745 уч. - очне навчання, 687 уч. – дистанційне навчання, 150 членів шкільного колективу, батьків, гостей ліцею

План заходів з реалізації Проєкту

1. Підготовка кімнати: договір про роботу з підрядчиком, демонтажні, а також монтажні роботи. 2. Замовлення буд. матеріалів та меблів. 3. Залучення ліцейної громади до облаштування кімнати 4. Наповнення кімнати інтерактивними та розважальними матеріалами 5. Інформаційна кампанія 6. Відкриття

Очікувані результати

Учнi молодшої школи (150 учнiв): Отримають навички самовираження за допомогою Хiбукi-терапiї, зниження тривожностi (Квест- гра "Створи казку та намалюй її"), зняття стресу за допомогою пiсочноi терапії. Учнi середньої школи (500 учнiв): Тренiнг " Рiвний - рiвному", що проведуть учні старших класів (Покращення комунiкативних якостей), антибулiнговий тренiнг (Отримають навички безконфлiктної, толерантної поведiнки), квест-iмпровiзацiя " Знаю як..." (Отримають навички саморегуляції). Учнi старшоi школи (300 учнiв): Практичнi заняття "Самопiзнання та самомотивацiя", вправи на розвиток емпатії.

Фотографії