Опис
Команда проєкту
1.Дудник Лариса Анатоліївна – заступник директора з навчально – виховної роботи; 2.Дарнопих Наталія Володимирівна – асистент учителя; 3.Сахно Дар’я Олександрівна – асистент учителя; 4.Хайтова Оксана Михайлівна – асистент учителя; 5.Іовова Вероніка Костянтинівна - учениця 9 - Б класу; 6.Савченко Софія Валеріївна - учениця 9 - Б класу; 7.Ільченко Микола Олексійович - учень 9 - Б класу; 8.Лущай Дмитро Дмитрович - учень 9 - Б класу; 9. Галковська Ірина Олегівна – учениця 9 - Б класу; 10. Бондар Софія Сергіївна – учениця 9 – А класу; 11.Гавриленко Діана Ігорівна – учениця 9 – А класу.
Назва закладу загальної середньої освіти
Чернігівська загальноосвітня школа I – III ступенів № 19 Чернігівської міської ради Чернігівської області
Повний опис Проєкту
Основна мета проєкту - створення ресурсної кімнати для учнів з використанням сучасного обладнання для релаксації, фізичного та психічного розвантаження, а також надання педагогами корекційних занять для всебічного розвитку дитини.
Наш навчальний заклад дуже постраждав від обстрілів росіян в березні минулого року. Учні та педагогічний колектив школи отримали психологічну травму під час бойових дій, тому ми хочемо створити простір для гармонізації психоемоційного стану дітей.
Ресурсна кімната - це спеціально обладнане приміщення, де для учнів будуть проводитися заняття з: арт - терапії, пісочної терапії, музичної терапії, інтелектуальні ігри, лікувальної - фізичної культури, релаксації, а також проведення корекційних занять для покращення пізнавальних процесів: уваги, уяви, пам’яті і мислення.
Тому ми закликаємо Вас підтримати наш проєкт!
Ваш голос допоможе дітям відчувати себе щасливими в освітньому середовищі.
Для кого цей Проєкт
Проєкт створюємо для дітей з особливими освітніми потребами, але ресурсною кімнатою можуть користуватися всі учні закладу освіти, які потребують психологічного розвантаження або усамітнення.
План заходів з реалізації Проєкту
1. Вибір та замовлення меблів та допоміжного обладнання; 2. Доставка та встановлення різних видів техніки; 3. Інструктаж з використання обладнання; 4. Проведення арт-терапії; 5. Проведення пісочної терапії; 6. Релаксаційні вправи для дітей; 7. Проведення музичної терапії; 8. Проведення інтелектуальних ігор; 9. Проведення тренінгів для дітей і вчителів за потребою; 10. Спортивні заняття; 11. Анкетування користувачів ресурсної кімнати; 12. Скринька побажань.
Очікувані результати
Створення ресурсної кімнати сприятиме розвитку таких показників:-соціалізація дитини в навчальному закладі і суспільстві; -розвиток мотивації до навчання;-підвищення рівня фізичного і психічного здоров’я учасників освітнього процесу; -покращення рівня навчальних досягнень учнів з допомогою проведення корекційних занять;-розвиток творчого потенціалу дітей; -гармонізація емоційного стану дитини; -обмін енергією між дітьми, релаксація, відновлення сил для подальшої ефективної роботи в класі;-розширення можливостей для налагодження нових дружніх стосунків; підвищення самооцінки.