Опис
Команда проєкту
Барбаш Людмила – мати учениці 6 класу; Биченок Анна – педагог-організатор, учителькиня біології, хімії і основ здоров’я; Дорошенко Ілля – учень 9-А; Журавель Катерина – учениця 10-А, Президентка СЗОШ №2; Коваленко Софія – учениця 5-В; Мазко Тетяна – учениця 9-А; Малашта Максим – учень 9-А, член шкільного самоврядування; Матюша Олена – соціальний педагог; Никипорець Дарина – учителькиня української мови і літератури; Приходько Таїсія – учениця 8-А, членкиня шкільного самоврядування; Садова Софія – учениця 10-А, членкиня шкільного самоврядування; Сірий Максим – учень 5-В.
Назва закладу загальної середньої освіти
Спеціалізована загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов
Повний опис Проєкту
Мета проекту: створення нових можливостей для гармонійного емоційного, психічного та фізичного розвитку учнів школи.
Проблема: наявності вільного простору, однак повна відсутність необхідного оснащення.
Головна ідея: у цьому приміщенні пануватиме невимушена, творча, пізнавально-розважальна атмосфера, у такому середовищі найоптимальніше встановлюватиметься та налагоджуватиметься зв’язок педагога з дітьми і дітей одне між одним. Бо як ми знаємо, ігрова діяльність спонукає дітей до комунікації, вчить їх працювати в команді, що безумовно, має значний вплив на загальний психічний й емоційний стан дитини, допомагає оволодіти та засвоїти навички спілкування і поведінки в суспільстві. Проєкт передбачає створення спеціально облаштованого приміщення, призначеного для проведення групових та індивідуальних психолого-педагогічних занять. Для досягнення поставлених цілей простір кімнати буде поділено на зони: навчальну, рухову, ігрову, діагностичну.
Для кого цей Проєкт
Учнів 1-11 класів закладу освіти, учителів, співробітників, запрошених гостей
План заходів з реалізації Проєкту
• закупівля і доставка матеріалів; • демонтажні та ремонтні роботи; • інформаційна кампанія; • урочисте відкриття; • проведення щотижневих психологічних, гурткових, індивідуальних заходів психологічного та соціального спрямування.
Очікувані результати
Створення нового затишного релакс простору для гармонійного емоційного, психічного та фізичного розвитку учнів школи.